جدیدترین کفپوش اپوکسی

توسط محمد کمالی
10/30/2021 10:24:08 PM
4 دیدگاه
کفپوش اپوکسی یکی‌ از مدرنترین مصالحی است که از آن برای پوشاندن سطح زمین آن هم در مکان های مختلف بهره گرفته می شود، در زمان های گذشته از این کفپوش برای پوشش سطح زمین بیمارستان ها استفاده می شد.
ولی امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، فناوری و پیچیدگی هایی که برای طراحی دکوراسیون وجود دارد از این کفپوش ها برای فضاهای دیگری مانند: اداره، منازل، مراکز تفریحی و مراکز تجاری بهره برده می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی جدید ترین کفپوش اپوکسی بپردازیم، اگر شما از علاقمندان به این ابزار از طراحی داخلی هستید کی توانید این محصول را به صورت اینترنتی و یا حضوری از مجموعه زوملن خریداری نمایید.
 
 

معرفی کفپوش اپوکسی

قبل از پرداختن به موضوع جدید ترین کفپوش اپوکسی قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه اپوکسی در اختیار شما قرار بدهیم و با یک بیان ساده بیان کنیم که کفپوش اپوکسی چیست؟
اپوکسی یک ماده‌ی پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز است، پولی پوکساید نام دیگر این ماده می باشد که در طی فرایندهای صنعتی با مواد دیگری همچون رزین و هاردنر ترکیب و سفت می شود که یک سطح صاف، شفاف و براق دارد. این ماده در برابر موادی همچون دما، اسید و ضربه بسیار مقاوم بوده و با افزودن رنگ هایی که مخصوص این کار هستند شما می توانید یک کار و ترکیب رنگی عالی را به وجود بیاورید. 
برای اجرای اپوکسی ابتدا در سطح مورد نظر زیر سازی های مناسب را اجرا و سپس این ماده را بر روی سطح زمین پهن می کنند، پوشاندن کف توسط این ماده کار هر شخصی نیست و برای این که بتوانید یک کار عالی و با کیفیت داشته باشید لازم است که از افراد متخصص در این زمینه استفاده کنید.
استفاده از کفپوش های اپوکسی در دکوراسیون های مدرن جایگاه ویژه ای داشته و نمای منحصر به فردی را در ساختمان ایجاد می کند، در واقع شما با اجرای اپوکسی در منزل می توانید یک سطح زیبا داشته باشید به گونه ای که مانند یک اثر هنری زیبا جلوه کند و چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند.
همچنین با انتخاب درست در طراحی اپوکسی و انتخاب جدید ترین کفپوش اپوکسی می توانید با دکوراسیون منزل خود یک هارمونی زیبا و عالی ایجاد کنید. شما می توانید از کفپوش های اپوکسی در فضاهایی مانند: پذیرایی، حمام، دستشویی و آشپزخانه بهره ببرید.
 
معرفی کفپوش اپوکسی

معرفی استفاده از جدید ترین کفپوش اپوکسی در فضاهای مختلف

  • بوتیک یا مزون 
شما می توانید از جدیدترین کفپوش های اپوکسی در مکان هایی همچون مزون و بوتیک برای ایجاد فضایی زیبا به منظور جلب توجه مشتری بهره ببرید، به طور مثال شما میتوانید در بوتیک خود از یک طرح متناسب و زیبا مانند یک طرح گل استفاده کنید.
  • استفاده در استخر و سونا
در بعضی مواقع شما در مکان هایی مانند استخر و سونا می توانید برای ایجاد یک فضای آرامش بخش تر از این نوع کف پوش ها استفاده کنید. به طور مثال انتخاب طرح دریا و یا طرح سنگ می تواند متناسب با این فضا باشد و این حس لذت بخش را در اشخاص ایجاد نماید. 
  • منزل
شما می توانید برای قسمت های مختلف منزل خود همان گونه که در مطالب بالا اشاره نمودیم از کفپوش های اپوکسی بهره ببرید. اما به این نکته توجه داشته باشید برای که یک منظره زیبا داشته باشید و نمایی زننده را در منزل خود ایجاد نکنید لازم است که از جدید ترین کفپوش اپوکسی بهره برده و از طرح هوی قدیمی دوری کنید.
 
 

استفاده از کفپوش اپوکسی در اتاق خواب

اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش است از این رو اگر قصد دارید که برای سطح کف اتاق خود از کفپوش های سه بعدی بهره ببرید لازم است که از طرح هایی که القا کننده این آرامش هستند استفاده کنید. به طور مثال طرح هایی مانند: موج های آرام آب می تواند مورد مناسبی باشد.

استفاده از کفپوش اپوکسی در سرویس های بهداشتی

در سرویس های بهداشتی باید حس تمیزی و جریان آب تداعی شود از این رو بهترین انتخاب در مورد طرح این بخش از خانه می تواند طرح ماهی، جریان آب و طرح های سنگ باشد.
 
استفاده از کفپوش اپوکسی در سرویس های بهداشتی

مزایای استفاده از جدید ترین کفپوش اپوکسی 

  • طول عمر بالا 
این نوع کفپوش ها دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت هستند.
  • زیبایی

وجه تمایزی که می توان بین کفپوش های سه بعدی و سایر کفپوش ها بیان نمود زیبایی و طرح های متنوع آن ها است.

  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی
این پوشش ها دارای مقاومت بسیاری در برابر مواد شیمایی مختلف مانند: قلیایی و اسیدی هستند.
  • خاصیت ضد آب داشتن
از دیگر مزایای که می توان برای جدیدترین کفپوش های اپوکسی بیان نمود خاصیت ضد آب بودن آن ها است.
  • تمیزی آسان
به دلیل این که در این سطوح درز و شکافی وجود ندارد از این رو تمیزی آن ها بسیار آسان است و همچنین هیچ نوع باکتری در این فضا رشد نمی کند. علاوه بر این ها شما می توانید این سطوح را با ابزارهایی مانند وسایل بخارشو تمیز نمایید.
  • ایمنی
جدیدترین کفپوش پروکسی قابلیت غیر اشتعال بودن را دارد و به دلیل شفافیت و جنس متفاوتی که دارند به روشنایی محیط می افزایند.
 
مزایای استفاده از جدید ترین کفپوش اپوکسی

معایب استفاده از جدید ترین کفپوش اپوکسی

  • نصب و اصلاح سخت آن
برای نصب و اجرا این کفپوش ها نیاز به افراد متخصص و با تجربه است و هر شخصی نمی تواند این کار را انجام بدهد، همچنین اصلاح این کفپوش ها نیز ۵ تا ۶ روز زمان بر است.
  • هزینه بالا اجرا
از آن جایی که افراد زیادی تخصص لازم را برای اجرای کف پوش ها ندارند و همچنین تقاضا برای این نوع سطوح ها بسیار بالا است، این موضوعات سبب شده که هزینه نصب کفپوش های سه بعدی افزایش بیابد.
  • سرد بودن سطح کفپوش های اپوکسی 
این نوع کف پوش ها دارای سطح سردی بوده از این رو در هنگام انتخاب محل برای نصب آن ها دقت داشته باشید.
 
معایب استفاده از جدید ترین کفپوش اپوکسی
 

سخن پایانی

آن چه را که شما برای زیبایی و کارایی کف منزل خود احتیاج دارید جدید ترین کفپوش اپوکسی ارائه می دهد، این پوشش مطابق با انواع سلیقه ها است و علاوه بر این دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار هستند.
 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی