کفپوش اپوکسی پله

توسط محمد کمالی
11/2/2021 11:43:54 PM
4 دیدگاه

امروزه استفاده از کفپوش اپوکسی در مکان های مختلف رواج پیدا کرده است؛ چرا که توانسته ویژگی ها و مزیت های مختلفی را به خود اختصاص دهد. مشتریان مختلفی وجود دارند که ترجیح می دهند از این کفپوش ها هم به خاطر زیبایی و هم به خاطر دوام بالا بهره ببرند.

اجرای کفپوش اپوکسی در پله ها گسترش زیادی داشته است. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی ویژگی های کفپوش اپوکسی پله بپردازیم. همچنین به بررسی عوامل مهمی بپردازیم که می توانند بر روی قیمت این کفپوش ها تاثیر بگذارند. همچنین نکات مختلفی وجود دارند که در هنگام اجرای کفپوش ها باید به آن ها توجه داشت؛ از این رو تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید. همچنین به این نکته نیز اشاره می کنیم بهترین مجموعه ای که می توانید کفپوش های اپوکسی را خریداری کنید مجموعه زوملن می باشد.
 
کفپوش اپوکسی پله
 

چه ویژگی هایی در کفپوش اپوکسی پله وجود دارند؟

ویژگی ها و امتیازاتی که در این کفپوش ها وجود دارند، آنچنان گسترده بوده که در یک مطلب نمی توان به تمامی آن ها اشاره داشت ولی اگر بخواهیم به بررسی مهم ترین آن ها بپردازیم، گزینه های زیر قطعا در اولویت قرار داده می شوند: 
  • این کفپوش ها می توانند در برابر عوامل مختلف از خود مقاومت نشان دهند. مقاومت مکانیکی و سایشی نمونه ای از این موارد است.
  • شما می توانید از کفپوش ها را در طرح ها و رنگ های مختلفی تهیه کنید؛ همچنین قابلیت سفارشی سازی نیز خواهید داشت؛ با این کار پله های شما از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار خواهند بود.
  • این پله ها در برابر نفوذ آب و سایر مایعات کاملا مقاوم است.
  • این کفپوش ها از قابلیت شستشو برخوردار هستند و در برابر محلول های شیمیایی و انواع مواد شوینده از خود مقاومت نشان می دهند.
  • همچنین کفپوش اپوکسی پله کاملا بهداشتی هستند؛ چرا که لایه های آن ها بدون درز هستند و میکروب ها نمی توانند به آن ها نفوذ پیدا کنند.
  • می توانید شاهد خواص آنتی باکتریال باشید.
  • همچنین نحوه نگهداری این کفپوش ها کاملا راحت بوده و نیازی به نگرانی وجود ندارد.
  • اجرای این کفپوش ها بسیار آسان بوده ولی باید نکات مختلفی را در رابطه با آن رعایت کنید.
  • قیمت این کفپوش ها مناسب بوده و با اجرای آن ها می توانید انتخابی مقرون به صرفه داشته باشید.
با وجود این ویژگی ها به شما پیشنهاد می کنیم برای زیبایی و بهره مندی از بهداشت بالا، حتما نسبت به اجرای این کفپوش ها اقدامات لازم را به عمل بیاورید. 

اجرای کفپوش اپوکسی پله

برای اینکه کفپوش های اپوکسی را به اجرا در بیاورید، در ابتدا نیاز است تا تمامی سطح و بستر را از گرد و غبار پاک کنید تا در ادامه روند اجرا مشکلی برای شما به وجود نیاید. سپس باید لایه پرایمر اجرا شود؛ این لایه به چسبندگی بیشتر کفپوش ها کمک بزرگی خواهد کرد.
بعد از اجرای لایه پرایمر باید تلاش کنید تا تمامی مشکلات موجود را شناسایی کنید. شناسایی این مشکلات باعث خواهد شد تا روند کار با موفقیت بیشتری طی شود. سپس باید لایه میانی اجرا شود. لایه میانی مخلوطی از هاردنر و اپوکسی است و با کمک غلتک به اجرا می رسد.
بعد از اجرای این لایه نیز باید مشکلاتی مانند وجود درز شناسایی شوند. سپس نوبت به اجرای لایه آخر می رسد. برای اینکه فرایند اقتصادی تر شود، به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از کاردک و ماله را کنار بگذارید و غلتک را در اولویت قرار دهید. 
 
اجرای کفپوش اپوکسی پله

قیمت کفپوش اپوکسی برای پله چقدر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با این کفپوش ها باید مورد بررسی قرار بگیرد، قیمت آن ها است. در ابتدا باید بگوییم که بازار ثبات نداشته و قیمت ها بالا و پایین می شوند ولی مهم ترین چیزی که باید از آن اطلاع پیدا کنید این بوده که عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی کاهش و یا افزایش قیمت ها تاثیرگذار باشند.
از مهم ترین این پارامترها می توانیم به ابعاد و ضخامت اشاره داشته باشیم. در واقع هر چقدر متراژی که برای اجرای کفپوش ها نیاز دارید، بیشتر باشد به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. رنگ و طرح مورد نظر شما بر روی این قیمت ها تاثیرگذار خواهند بود.

آیا در تمامی پله ها می توان از این کفپوش ها استفاده کرد؟

به طور کلی راه پله ها تردد زیادی را به خود می بینند و همین موضوع باعث می شود تا اگر مصالح مورد استفاده چندان کیفیت نداشته باشند، در زمان کمی مستهلک شوند. برای جلوگیری از این مشکل و بروز مشکلات مختلف بهترین پیشنهاد این بوده که این کفپوش را تهیه کنید. مکان های تجاری، اداری و حتی مسکونی می توانند پذیرای این کفپوش ها باشند. 
 
آیا در تمامی پله ها می توان از این کفپوش ها استفاده کرد؟

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با کفپوش اپوکسی پله آشنا کنیم. این کفپوش ها توانسته از مزیت های مختلفی بهره مند باشند که در این مطلب مهم ترین آن ها را با شما به اشتراک گذاشتیم. همچنین در کنار آن شما را با نحوه اجرای این کفپوش ها آشنا کردیم و مراحل را به صورت خلاصه شرح دادیم. در نهایت نیز به بررسی عوامل پرداختیم که می توانند بر روی قیمت نهایی این کفپوش ها تاثیرگذار باشند. پس قبل از اینکه برای خرید و اجرای این کفپوش ها تصمیم گیری کنید، باید این موارد را مد نظر قرار دهید. 
 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی