کفپوش اپوکسی حیاط

توسط محمد کمالی
10/26/2021 8:10:09 PM
4 دیدگاه

کفپوش اپوکسی حیاط

حیاط از جمله مکان هایی است که مدام در معرض بارندگی است؛ به همین دلیل کف آن به دلیل استفاده از مواد نامرغوب ممکن است در معرض استهلاک قرار بگیرد. از این رو نیاز است تا از مواردی بهره ببرید که این مشکل برای حیاط شما به وجود نیاید.

کفپوش اپوکسی حیاط علاوه بر اینکه می تواند در برابر انواع ضربات و آسیب ها از خود مقاومت نشان دهد، از این قابلیت برخوردار است تا در زیبایی ظاهری فوق العاده ای را با خود به همراه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با این نوع از کفپوش ها آشنا کنیم و به بررسی عواملی بپردازیم که می توانند بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم خود را بگذارند. پس همراه ما باشید.

کفپوش اپوکسی حیاط

 

ویژگی ها و مزیت های کفپوش اپوکسی حیاط چیست؟

ویژگی ها و مزیت هایی که می توانید در کفپوش های اپوکسی مشاهده کنید، اصلی ترین دلایلی هستند که باعث می شوند تا شما به فکر اجرای آن بیفتید. از مهم ترین این امتیازات و مشخصه ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • در برابر آب و سایر مایعات کاملا نفود ناپذیر است.

  • در برابر خط و خش مقاوم است؛ به همین علت اگر در حیاط خود ماشین پارک می کنید، جای نگرانی وجود ندارد.

  • می توانید در طرح ها و رنگ های متنوع آن را تهیه کنید و جلوه ای زیبا را به حیاط خود ببخشید.

  • مقاومت مکانیکی این کفپوش ها بسیار بالا است.

  • در برابر سایش و انواع ضربات مختلف می توانید شاهد مقاومت بالایی باشید.

  • نگهداری از این کفپوش ها بسیار راحت بوده و نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد نخواهید بود.

  • از عمر بسیار طولانی برخوردارند؛ به همین علت اجرای آن ها کاملا مقرون به صرفه است.

 ویژگی هایی که برای شما نام بردیم، تنها بخشی از مزیت های کفپوش اپوکسی حیاط است. در کل می توانیم اینطور بگوییم که استفاده از کفپوش ها می تواند یک انتخاب و تصمیم ایده آل به شمار رود. 

 

چگونگی اجرای کفپوش اپوکسی حیاط

اگر می خواهید شاهد تمامی ویژگی های ذکر شده باشید، نیاز است تا به درستی این کفپوش ها اجرا شوند؛ به همین علت به کارگیری نیروهای فعال و متخصص بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بتوانید با چگونگی اجرای کفپوش اپوکسی حیاط آشنایی پیدا کنید، نیاز است تا مراحل گوناگونی را پشت سر بگذارید که شامل موارد زیر می شوند:

  • در ابتدا سطح آماده سازی می شود؛ هیچگونه گرد و غبار و رطوبت نباید بر روی سطح وجود داشته باشد.

  • سپس لایه پرایمر یا اولیه با کمک غلتک اجرا می شود.

  • بعد از آن نوبت به ایرادگیری و حل مشکلات موجود می رسد؛ از جمله این مشکلات می توانیم به وجود ترک و درز اشاره داشته باشیم.

  • بعد از آن باید لایه میانی را اجرا کنید که شامل اپوکسی و سخت کننده است.

  • بعد از اجرای لایه میانی دوباره باید مشکلات موجود را شناسایی و نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کنید.

  • در انتها باید لایه آخر را اجرا کنید. برای اجرا می توانید از غلتک، ماله و یا کاردک بهره ببرید که از آنجایی که هزینه مقرون به صرفه اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما انتخاب غلتک است.

چگونگی اجرای کفپوش اپوکسی حیاط

قیمت کفپوش اپوکسی حیاط چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که در رابطه با این موضوع پرسیده می شود این بوده که قیمت این کفپوش ها چقدر است. قطعا نمی توان رقم ثابت و مشخص شده ای را برای این کفپوش ها بیان کرد؛ چرا که عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی آن تاثیر خود را بگذارند. هر کدام از این عوامل بسیار حائز اهمیت بوده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم اثرگذار هستند.

از مهم ترین این متغیرها می توانیم به ضخامت، ابعاد، رنگ، طرح و... اشاره داشته باشیم. یک فروشگاه به تمامی این موارد توجه کرده و سپس قیمت نهایی را به شما اعلام می کند.در این صورت شما می توانید برای خرید با توجه به قیمت اعلام شده اقدام کنید.

 

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی کفپوش اپوکسی حیاط بپردازیم تا شما در حین خرید دچار مشکل و انتخاب نشوید. موارد مختلفی وجود دارند که در رابطه با این موضوع بسیار حائز اهمیت هستند که از جمله آن ها می توانیم به ویژگی ها و مزیت ها اشاره داشته باشیم.

این کفپوش ها با داشتن مزیت ها و ویژگی های خاصی که دارند زیبایی محیط را افزایش داده و از محیط اطراف شما محافظت می کند. شما برای خرید این نوع کفپوش ها می توانید به وب سایت زوملن مراجعه کرده و یا از طریق نمایندگی های این مجموعه اقدام کنید.

 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی