کفپوش اپوکسی عایق برق

توسط محمد کمالی
11/7/2021 4:15:58 PM
4 دیدگاه

مقدمه

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا مردم کفپوش اپوکسی عایق برق را انتخاب می کنند. این به نیازهای شما و محیط شما بستگی دارد. کفپوش های اپوکسی در هنگام پخت، سطح کف پوشیده، پیوسته و بهداشتی را فراهم می کنند و طیف وسیعی از مزایای را ارائه می دهند. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

 
کفپوش اپوکسی عایق برق

نکات موثر در استفاده از کفپوش اپوکسی عایق برق

  • مزایای کفپوش اپوکسی 

سایش سخت و بادوام: مقاوم در برابر سایش حتی در مناطق پر تردد و محیط های صنعتی

اپوکسی در طیف وسیعی از رنگ های مختلف وجود دارد که می تواند توسط نصاب های حرفه ای برای ایجاد طرح ها و الگوهای مطابق با نیازهای سبک شما استفاده شود.

بدون گرد و غبار: برای جلوگیری از مشکلات ناشی از گرد و غبار بتن در کف های آب بندی نشده می توان آن را روی کف بتنی اعمال کرد.

غشاهای ضد رطوبت: کفپوش اپوکسی عایق برق برای نصب در جایی که هرگز نصب نشده است یا در طول زمان خراب شده است، سطحی صاف و یکنواخت را فراهم می کند.

تمیز کردن آسان

مقرون به صرفه: یک گزینه کفپوش مقرون به صرفه. 

بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی: از نظر شیمیایی حتی در برابر مواد شیمیایی قوی مقاوم است.

مقاوم در برابر حرارت و آب

ایمن: خاصیت ضد لغزش و مقاوم در برابر ضربه شدید.

 
مزایای کفپوش اپوکسی

جایگزین های کفپوش اپوکسی

تعدادی جایگزین برای کفپوش اپوکسی عایق برق وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید کفپوش چوبی شناور، کفپوش سنگی، کاشی و وینیل را در نظر بگیرید. 
 
جایگزین های کفپوش اپوکسی
  • کفپوش اپوکسی در مقابل کاشی

کاشی های کف یک شکل رایج از کفپوش در بسیاری از خانه ها هستند. از نظر کاربردهای مسکونی، جذاب، تمیز کردن آن ها آسان و تا حدی بادوام هستند. برای نصب در منازل، پیشنهاد می کنیم با یک نصاب حرفه ای مشورت شود تا اطمینان حاصل شود که پایان مورد نیاز به دست آمده بسیار حرفه ای است  و آماده سازی و مواد درست استفاده شده است.

 
  • کفپوش اپوکسی در مقابل بتن رنگی 

امکان افزودن رنگ به بتن در کفپوش اپوکسی عایق برق برای ایجاد یک پوشش بصری جذاب وجود دارد. اینها شامل لکه های اسیدی هستند که می توانند مستقیماً روی بتن اعمال شوند. مشکل بتن رنگی، کنترل با سطوحی است که تمایل زیادی به تغییر دارند. آنها تمایل دارند هر گونه تفاوت در بتن را برجسته کنند. با کفپوش اپوکسی، ظاهری بسیار یکنواخت تر و طیف وسیعی از کیفیت های مطلوب اضافی به دست می آورید.

 
کفپوش اپوکسی در مقابل بتن رنگی
  • کفپوش اپوکسی در مقابل بتن صیقلی

صیقل دادن بتن برای دستیابی به یک پوشش تزئینی و سایش سخت امکان پذیر است. این فرآیند شامل سنگ زنی الماس بتن و سپس پردازش آن با یک متراکم کننده شیمیایی است. سپس می‌توانید کف را به سطح بالایی براق کنید تا به راحتی تمیز شود و از نظر زیبایی ظاهری دلپذیری داشته باشد که با افزایش مدت زمان بهبود می‌یابد. 

 

طراحی کفپوش اپوکسی عایق برق

فضای قابل توجهی برای خلاقیت در طرح های کفپوش اپوکسی عایق برق با طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های موجود وجود دارد. این محصول انعطاف پذیر است و می توانید تکه های رنگ، رنگدانه های فلزی، سنگدانه های کوارتز و همچنین الگوها و رنگ های مختلف را به آن اضافه کنید.

این لیست تقریباً بی پایان است و تا حد زیادی به توانایی و مهارت طراحی پیمانکار بستگی دارد. رنگ های محبوب طیفی از مقیاس های خاکستری از خاکستری روشن تا سایه های تیره تر، شفاف و همچنین قرمز، سبز و آبی هستند. رنگ‌های کف اپوکسی که انتخاب می‌کنید باید با زیبایی‌شناسی طراحی و عملکرد اتاق هماهنگ باشد.  

 
طراحی کفپوش اپوکسی عایق برق

کاربردهای پوشش کف رزین اپوکسی

کفپوش رزین اپوکسی را می توان برای اهداف تجاری و مسکونی استفاده کرد. هنگام استفاده از آن در شرایط مختلف چندین ملاحظات کلیدی وجود دارد. ممکن است در برخی از محیط های صنعتی به کفپوش با درجه بالاتر نیاز داشته باشید و کفپوش اپوکسی در همه محیط های خانگی مناسب نباشد. 

از دهه 1950، بسیاری از برنده ها و شرکت های مختلف مواد عایق باکیفیت و قابل اعتمادی را برای لوازم برقی ارائه کرده اند. تجربه کاربردی عمیق در این حوزه از مجموعه ای از محصولات با طیف گسترده ای از ویژگی ها پشتیبانی می کند. مزایای پردازش و عملکرد عبارتند از:

  • زمان چرخه کوتاه
  • انقباض کم
  • گرمازایی کم در طول درمان
  • خواص عایق مکانیکی و الکتریکی عالی

در عین حال، بسیاری از کارشناسان متعهد به توسعه راه‌حل‌های سیستم هوشمندتر برای بهبود قابلیت اطمینان هستند و به تولیدکنندگان تجهیزات الکتریکی کمک می‌کنند تا هزینه‌های مواد، پردازش، انرژی، ضایعات و غیره را کاهش دهند.

در واقع، پیشرفت‌های افراد در ژل‌سازی تحت فشار صنعتی، که مرحله پخت را حذف می‌کند و سریع‌تر از فرآیندهای قالب‌های مشابه و از پیش گرم شده است، به یک مشتری کمک کرده است تا صرفه‌جویی بالایی در این حوزه داشته باشد.

 
 کاربردهای پوشش کف رزین اپوکسی

استفاده از سیستم ریختگری اپوکسی

 سیستم های ریخته گری اپوکسی را برای کاربردهای زیر ارائه داده اند:

  • ژنراتورها و درایوهای انرژی: برای اشباع فشار خلاء، پایداری ویسکوزیته عالی
  • ترانسفورماتور جریان و ولتاژ داخلی: برای ریخته گری خلاء. 
  • تجهیزات داخلی: برای ریخته گری در خلاء و ژل سازی تحت فشار. 

 

استفاده از سیستم ریختگری اپوکسی

نتیجه گیری

تعدادی از مشکلات احتمالی در مورد بتن در انبارها وجود دارد. بسیاری از اینها دارای گرد و غبار هستند. گرد و غبار بتن می تواند با ورود به ماشین آلات، کثیف به نظر رسیدن انبار و حتی تحت تاثیر قرار دادن سلامت کارگران با ورود گرد و غبار ریز در هوا، مشکلاتی ایجاد کند.

هنگام در نظر گرفتن کفپوش اپوکسی عایق برق برای واحدهای صنعتی، انبارها و کارخانجات، باید تردد وسایل نقلیه و افراد را در نظر بگیرید. کفپوش اپوکسی در مکان های پر ترافیک و محیط های پر سرعت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حفاظتی که بتن ایجاد می کند، مکانیکی است و همچنین مقاومت شیمیایی به آن می دهد. این باعث می شود برای محیط های صنعتی ایده آل باشد. از کفپوش اپوکسی نیز می توان برای تعیین مناطق خاص استفاده کرد. به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید این محصول از وب سایت مجموعه زوملن اقدام نمایید.

 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی