کفپوش اپوکسی فضای باز

توسط محمد کمالی
11/3/2021 12:22:51 AM
4 دیدگاه

مکان هایی که در فضای باز وجود دارند و یا تاسیس می شوند، همواره در معرض خطرات و مشکلات مختلفی قرار می گیرند. این مکان ها بارندگی، گرد و غبار و سایر صدمات فیزیکی زیادی به خود می بینند.

به همین علت برای اینکه بتوان از این مشکلات جلوگیری کرد، باید به دنبال راه حل های مختلفی بود. استفاده از کفپوش اپوکسی فضای باز یکی از بهترین پیشنهاداتی به شمار می رود که می توانید از آن استقبال کنید. این کفپوش ها می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند و به دلیل ویژگی هایی که وجود دارند.
این کاربردها نیز روز به روز گسترده می شوند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی انواع کاربردها و این ویژگی ها بپردازیم. در ضمن پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع کفپوش اپوکسی به مجموعه زوملن مراجعه کنید.
 
 
کفپوش اپوکسی فضای باز
 

از کفپوش های اپوکسی در کدام فضاهای باز می توان بهره برد؟

همانطور که اشاره کردیم می توانید کاربردهای مختلفی را از کفپوش های اپوکسی در فضای باز مشاهده کنید. دلیل آن نیز ویژگی ها و مزیت هایی هستند که می توانید از آن ها شاهد باشید. از مهم ترین کاربردهایی که می توانیم از این کفپوش ها شاهد باشیم، شامل گزینه های زیر می شوند: 

استفاده از کفپوش اپوکسی در پشت بام ها

اولین کاربرد را می توانیم به پشت بام ها اختصاص دهیم. در صورتی که سقف پشت بام کیفیت لازم را نداشته باشد، آب ممکن است به داخل خانه و یا ملک نفوذ پیدا کند. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از کفپوش اپوکسی استفاده کنید؛ این کفپوش ها در برابر نفوذ مایعات و آب کاملا مقاوم است و به همین علت می توانید از آن نهایت بهره را ببرید. 
 
 

استفاده از کفپوش اپوکسی در پل عابر پیاده

کاربرد دیگر به پل عابر پیاده منتهی می شود. این پل ها روزانه میزان تردد افراد بسیار زیادی است؛ به همین علت زودتر دچار استهلاک می شوند. برای اینکه بتوانید از هزینه های موجود جلوگیری کرد و نیاز به تعمیر و یا تعویض نداشت، می توان از این کفپوش ها بهره برد. 
 
استفاده از کفپوش اپوکسی در پل عابر پیاده

استفاده از کفپوش اپوکسی در حیاط

حیاط نیز جزو فضاهای باز به حساب می آید و روزانه ممکن است تحت مشکلات مختلف قرار بگیرد. برای اینکه سطح بهداشتی و همچنین زیبایی را داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم به فکر اجرای این کفپوش ها باشید. 
 

استفاده از کفپوش اپوکسی در دیگر فضاهای باز

فضاهای باز شامل موارد مختلف دیگری نیز می شوند. به عنوان مثال بسیاری از سالن های ورزشی در فضاهای باز بوده و روزباز هستند. همچنین کف مکان های ورزشی دائما دچار استهلاک و آسیب دیدگی می شوند؛ از این رو برای جلوگیری از مشکلات مختلف می توانید نسبت به اجرای کفپوش اپوکسی اقدام کنید. 

ویژگی های کفپوش اپوکسی در فضاهای باز

دلایل مختلفی وجود دارند که می توانید از این کفپوش ها در فضاهای باز بهره ببرید. از مهم ترین ویژگی هایی که برای این کفپوش ها در نظر گرفته شده اند، می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم: 
  • این کفپوش ها در برابر انواع آب و هوا مقاوم هستند
  • این کفپوش ها قابلیت شستشو دارند و در برابر انواع مواد شوینده و محلول های شیمیایی مقاومت دارند
  • این کفپوش ها می توانند در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شوند
  • قیمت کفپوش اپوکسی فضای باز بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه نگهداری کمی دارند
  • اجرای این کفپوش ها آسان بوده و می توانید در زمان کمی این فرایند را پشت سر بگذارید

ویژگی های کفپوش اپوکسی در فضاهای باز

قیمت کفپوش اپوکسی فضای باز

عوامل مختلفی وجود دارند که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت این کفپوش ها تاثیر خود را می گذارند. متراژ نمونه ای از این موارد است. هر چقدر متراژ مکان مورد نظر شما بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری نیز برای اجرای این کفپوش ها کنار بگذارید.
در کنار آن ضخامت نیز بر روی این امر تاثیر خود را خواهد گذاشت. هر چقدر ضخامت افزایش پیدا کند، به تبع قیمت نیز باید بیشتر شود. طرح و رنگ مورد نظر بر روی این فرایند تاثیر خود را خواهند گذاشت.
از آنجایی که قیمت این کفپوش ها در بازار ثبات ندارد، قبل از اقدام به اجرا نیاز است تا علاوه بر در نظر گرفتن متغیرهای مختلف، با کارشناسان فروش نیز تماس برقرار کنید.  
 
قیمت کفپوش اپوکسی فضای باز

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با کفپوش اپوکسی فضای باز آشنا کنیم. فضای باز مختلفی وجود دارند که می توانید در آن ها این کفپوش ها را به اجرا در بیاورید. در کنار آن ویژگی های مختلفی وجود دارند که باعث کاربرد گسترده انواع کفپوش اپوکسی شده اند که در این مطلب آن ها را با شما به اشتراک گذاشتیم.
در کنار آن شما را با عواملی آشنا کردیم که بر روی کاهش یا افزایش قیمت ها تاثیر خود را می گذارند. اگر قصد خرید این کفپوش ها را دارید، باید به تمامی موارد گفته شده در این مطلب توجه داشته باشید. 
 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی