کفپوش اپوکسی برای سرویس بهداشتی

توسط محمد کمالی
11/1/2021 9:54:13 PM
4 دیدگاه
 
استفاده از کفپوش اپوکسی در مکان های مختلف تبدیل به یکی از محبوب ترین کارها شده است؛ چرا که این کفپوش ها توانسته اند مزیت های زیادی را به خود اختصاص دهند. از جمله مکان هایی که می توانید شاهد استفاده از این کفپوش ها باشید، سرویس های بهداشتی هستند.
کفپوش اپوکسی برای سرویس بهداشتی دارای ویژگی های مختلفی است که قبل از خرید و اجرای آن باید مورد توجه قرار بگیرند. علاوه بر این قیمت این کفپوش ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بر اساس متغیرهای مختلفی تعیین می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل تری از این کفپوش ها بپردازیم. در ضمن برای خرید انواع کفپوش اپوکسی می توانید از طریق مجموعه زوملان به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید.
 

چرا باید از کفپوش اپوکسی در سرویس های بهداشتی استفاده کنیم؟

یکی از رایج ترین مصالحی که در سرویس های بهداشتی استفاده می شود، کاشی ها و سرامیک ها هستند. این مصالح به دلیل درزهایی که دارند، پذیرای انواع میکروب ها و آلودگی ها هستند؛ از این رو می توانیم اینطور بیان کنیم که استفاده از آن ها بهداشتی نیست و ممکن است انواع بیماری ها را موجب می شوند. در حالی که استفاده از کفپوش های اپوکسی می تواند این دسته از مشکلات را رفع کند؛ چرا که هیچگونه درزی در این کفپوش ها وجود ندارد. 
همچنین لازم به ذکر است که این کفپوش ها در برابر انواع مواد شوینده مقاوم هستند؛ از این رو می توانید در هر زمان دلخواه نسبت به شستشوی آن ها اقدام کنید و بهداشتی بودن را افزایش دهید. کفپوش اپوکسی برای سرویس های بهداشتی تنها به تمیزی ختم نمی شوند و می توانید یک ظاهر زیبا را نیز به آن ها ببخشید. همین ویژگی باعث شده است که امروزه سرویس های بهداشتی مکان های تجاری و اداری پذیرای آن ها باشند. 
چرا باید از کفپوش اپوکسی در سرویس های بهداشتی استفاده کنیم؟

ویژگی های کفپوش اپوکسی در سرویس ها بهداشتی

کفپوش اپوکسی برای سرویس بهداشتی به وفور استفاده می شود و دلیل آن نیز ویژگی هایی هستند که می توانید از آن شاهد باشید. از مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم: 
  • مقاومت این کفپوش ها در برابر مواد شیمیایی بالا است؛ به همین علت می توانید به راحتی آن ها را تمیز کنید.
  • این کفپوش ها بدون درز هستند؛ از این رو هیچگونه آلودگی در لابه لای آن ها جا نخواهد گرفت.
  • در برابر ضربه و انواع شرایط آب و هوایی می توانید شاهد مقاومت بالایی از این کفپوش اپوکسی باشید.
  • کفپوش اپوکسی برای سرویس بهداشتی را می توانید در رنگ ها و طرح های مختلف تهیه کنید.
  • طول عمری که می توانید از این کفپوش ها مشاهده کنید بسیار بالا است؛ البته تا حدودی به نحوه نگهداری شما نیز بستگی دارد.
  • قیمت این کفپوش ها بسیار مناسب است و هزینه نگهداری آن ها نیز بسیار پایین است.
تمامی این ویژگی ها باعث شده اند تا افراد تمایل زیادی به استفاده از این کفپوش ها داشته باشند. برای خرید باید به قیمت نیز توجه داشته باشید که در ادامه به صورت کامل به تشریح آن خواهیم پرداخت. 
ویژگی های کفپوش اپوکسی در سرویس ها بهداشتی

قیمت انواع کفپوش اپوکسی برای سرویس های بهداشتی

زمانی که قصد خرید و اجرای کفپوش های اپوکسی را دارید، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید که از جمله آن ها می توانیم به قیمت اشاره کنیم. قیمت کفپوش اپوکسی به عوامل مختلفی بستگی دارند. شما باید هر گونه این پارامترها را مورد بررسی قرار دهید.
ابعاد و متراژ در بین برترین پارامترها جای گرفته و می توانند بر روی کاهش یا افزایش قیمت ها تاثیرگذار باشند. مورد بعدی که می توانیم از آن یاد کنیم، رنگ و طرح این کفپوش ها است. پس اگر می خواهید برای خرید به خوبی برنامه ریزی کنید، حتما این فاکتورها را مورد بررسی قرار دهید سپس برای خرید نهایی اقدامات لازم را به عمل بیاورید. 
 
 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی کفپوش اپوکسی برای سرویس بهداشتی بپردازیم. این مدل از کفپوش ها توانسته اند ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهند که در این مطلب سعی کردیم تا مهم ترین آن ها را برای شما نام ببریم.
همچنین شما را با اهمیت اجرای این کفپوش ها برای سرویس های بهداشتی آشنا کردیم و در نهایت به عواملی پرداختیم که می توانند بر روی قیمت این کفپوش ها تاثیرگذار باشند. برای اینکه یک خرید موفقیت آمیز را برای خودتان رقم بزنید، حتما به گزینه های ذکر شده توجه داشته باشید. 
 

دیدگاه ها

یک دیدگاه بنویسید

مطالب مرتبط

خبرنامه

عضو خبرنامه شوید

آخرین دیدگاه ها

  • در تمام سایت های ایرانی بهترین سایتی است که فضای رقابتی برای قیمت محصولات ایجاد کرده است
    3 دقیقه پیش
    در بخش اپوکسی